fbpx

Asiakaspalvelu

Ylivoimainen ja mutkaton asiakaspalvelu saa kassasi kilisemään ja asiakkaasi suosittelemaan sinua.

Ihmettelet, kun asiakasta ei saa kiinni. Kaupat jäävät jostain syystä tekemättä. Koet, että yhteys asiakkaaseen jää syntymättä.

Saatat ajatella, että ”No, nyt ei vain natsannut. Seuraavalla kerralla paremmin.”

Entä jos kyse onkin siitä, että asiakkaasi ei koe palveluanne mutkattomaksi?

Asiakaspalvelu on myynnin aliarvostetuin laji.

”Asiakas on meille ykkönen” on mantra, jota hehkutetaan lähes kaikessa markkinoinnissa. Mutta miten asian laita oikeasti on? Olemmeko niin asiakaslähtöisiä kuin väitämme?

Heikko asiakaskokemus syntyy ainakin näistä syistä:

  • Asiakaspolku on ajateltu myyjän näkökulmasta.
  • Palvelu ei ole tasalaatuista kanavista riippumatta.
  • Asiakasta koskettavat tiedot eivät ole kaikkien saatavilla.
  • Asiakaspalvelu on ulkoistettu vain ”asiakasvastaaville”.

Kun asiakaspalvelu sakkaa, meitä pompotellaan asiakkaina luukulta toiselle. Tai meille myydään asioita, jotka me olemme jo ostaneet samalta yritykseltä. Reklamaatioomme jätetään vastaamatta, kun kukaan ei ole katsonut firman info-sähköpostilaatikkoa kahteen kuukauteen.

Asiakkaan aliarvioiminen on yritykselle kallista puuhaa.

Salesforcen tekemän tutkimuksen mukaan 67% asiakkaista menetetään huonon kohtelun tai huonon asiakaspalvelun takia.

Tämän järkyttävän luvun petraamiseksi on onneksi olemassa yksinkertaisia ratkaisuja.

Mihin valmennus auttaa ja mitä se sisältää?

Asiakaspalvelun avaimet -valmennus auttaa sinua muuttamaan asiakaspalvelusi asiakaskeskeisestä asiakaslähtöiseksi. Kolmen tunnin valmennus sopii sinulle, jos

  • Haluat tietää, mitä asiakkaasi oikeasti haluaa.
  • Haluat oppia tunnistamaan asiakkaiden menetysten syyt.
  • Sinua kiinnostaa asiakaspalvelun ja myynnin yhdistäminen.
  • Haluat muuttaa asiakaspalvelun euroiksi.
  • Haluat nostaa yrityksesi asiakaspalvelun ylivoimaiselle tasolle

Kolmen tunnin valmennus maksaa 795 € (+alv)

Mitä hyötyä valmennuksesta olisi juuri teille?

Raskasparin operatiivinen johtaja Jan-Markus Heikkinen kuvaa valmennusta näin:

Sävelemme muuttui valmennuksen jälkeen. Asiakkaita uskalletaan lähestyä nyt reippaammin.

Lue täältä lisää siitä, miten Raskaspari teki valmennuksen jälkeen ennätysmyynnin.

Ylivoimainen asiakaspalvelu on sinulle kilpailuetu. Se auttaa sinua personoimaan markkinointiasi ja saa asiakkaasi suosittelemaan sinua.

Kun asiakaspalvelu on kunnossa, kauppasi koko kasvaa ja lisäkauppa on mahdollista koko asiakassuhteen ajan.

Haluatko avaimet parempaan asiakaspalveluun? Tilaa valmennus ottamalla meihin yhteyttä täällä.

Tämä valmennus sopii täydellisesti yhteen lisämyynnin sparrauspaketin kanssa. Muista tutustua myös siihen.

 

Viestiä voit laittaa myös tästä: