Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu on todellinen taitolaji ja se kattaa yrityksen jokaisen toiminnon. Tämä sparraus on myös omalta osaltaan myyntikoulutus lisäten tietämystä asiakaspalvelun merkitystä ja sen luonnollisesta nivoutumisesta myynnin tekemiseen.

Sparrauksessa keskitytään kulloinkin yrityksen kohtaaminen haasteisiin ja ongelmatilanteisiin. Ennen sparrausta kartoitetaan yrityksen toiveet ja tarpeet sekä koulutettavan tiimin taidot ja sparrauksen sisältö kootaan sen mukaan.

Asiakaspalvelun perusvalmennuspaketti on 3 h kestävä koulutus yrityksille, jotka haluavat nostaa asiakaspalvelun kilpailutekijäkseen. Koulutus järjestetään omissa toimitiloissanne. Käsiteltäviä teemoja ovat:

  • mitä on nykyaikainen asiakaspalvelu
  • onko asiakaspalvelu myyntiä?
  • miten asiakaspalvelu ja myynti kohtaavat?
  • kenen vastuulla on asiakaspalvelu?
  • miten asiakaspalvelu muuttuu euroiksi?

Tämä sparrauspaketti sopii täydellisesti yhteen lisämyynnin sparrauspaketin kanssa. Muista tutustua myös siihen.


Oli todella silmiä avaavaa kuinka suuri merkitys yrityksen imagoon on sillä ihmisellä, jonka asiakas ensimmäisenä tapaa” -työyhteisön jäsen, LVI-ala

Saatavana myös räätälöityjä vaihtoehtoja.

Tilaa omasi