Asiakashankinta

Asiakashankinta on oleellista jokaiselle kehittyvälle yritykselle. AHA  eli asiakashankinnan sparraus sopii yrityksille, jotka tietävät, että perälauta vuotaa luontaisesti aina ja uusasiakashankintaa tulee tehdä. Voit toimia sekä yritysten välisessä kaupassa (BtoB) tai kuluttajaliiketoiminnan puolella (BtoC).

Sparrin kesto on 3 h ja se toteutetaan omissa toimitiloissanne. Sisällössä käsiteltäviä asioita ovat mm:

  • Uusasiakashankinnan erilaiset keinot
  • Miten kontaktoin tuloksekkaasti eri kanavissa ja missä kanavissa?
  • PItääkö asiakkaan kohtaamiseen/tapaamiseen valmistautua?
  • Miten toimit kaupan saamiseksi?
  • Miten tehdään jatkohoito?

Haluathan varmistua, että henkilökuntasi tietää kuinka uusien asiakkaiden kanssa toimitaan ja että heillä ja sinulla on siihen oikeanlaiset ja nykyaikaiset tavat toimia. Asiakashankinnan ja myyntijohtamisen MYYJO-sparri toimivat loistavana aisaparina keskenään. Myös lisämyynnin sparraus antaa syventävää tietoa asiakkaan kanssa toimimiseen.


Kysy myös räätälöityjä vaihtoehtoja sparrauksesta.

Uusasiakashankinta on karmeaa ja sitä lykkää ja lykkää työlistalla viimeiseksi. Uusilla vinkeillä on helpompi kontaktoida kun näkökulma tekemiseen on erilainen. PItää vaan uskoa että tuottaa asiakkaalle hyötyä yrittäjä, hyvinvointiala